پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
آیت الله ناصری یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: : احساس مسئولیت کردن اقشار مختلف جامعه به ویژه تعاونی ها نقش مهمی در راستای برطرف کردن مشکلات اشتغال جوانان در جامعه را ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد،، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران ارشد و کارکنان بانک توسعه تعاون که به مناسبت برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون برگزار شد، با بیان اینکه ستایش قدرت، عزت و زیبایی، فقط متعلق به وجود آورنده آن است، اظهار داشت: باور قدرت حق تعالی، بنده را در برابر بوجود آورنده تمام هستی با خضوع و خشوع، می کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه تمام ستایش ها برای خدا است، گفت: علم آموزی، هوشیاری، پیشرفت های علمی، دینی و معنوی انسان ها در تمام زمان ها و عصرها، به عبادت و عنایت خداوند وابسته است.

وی، علم و قدرت جسمی را دو عامل مهم به وجود آمدن خودخواهی و تکبر در انسان ها دانست و بیان کرد: توکل به خدا، صبوری و تواضع، از مهمترین شاخص های مسیر رسیدن به سعادت، کمال و مقام بالای الهی است.

امام جمعه یزد، با اشاره به ضرورت ستایش خداوند در راستای تشکر بابت نزول نعمت ها و گشایش در کارها افزود: کارمندان بانک و دیگر نهادهای پولی و خدماتی،  باید مردم را ولی نعمت خود و موقعیت خود را فرصتی برای ارائه خدمت به بندگان خدا بدانند.

وی ، خدمت صادقانه، تلاش برای رفع مشکلات مردم به ویژه قشر کم درآمد جامعه را از مهمترین رسالت های مدیران و کارمندان بانکی در جامعه اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: احساس مسئولیت کردن اقشار مختلف جامعه به ویژه تعاونی ها نقش مهمی در راستای برطرف کردن مشکلات اشتغال جوانان در جامعه را ایفا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت همبستگی و وحدت ارائه خدمات دستگاه های مختلف اجرایی در استان یزد ادامه داد: مسئولان باید از تمام ظرفیت های علمی، انسانی و مالی استان در راستای حفظ منابع، توسعه ظرفیت ها و پیشبرد اهداف نظام در استان یزد اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha