یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
احمد شایانفر

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر وابسته به حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این مرکز طرح «از کتاب تا کتاب» را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  احمد شایانفر افزود: در این طرح شهروندان کتاب‌های بلااستفاده و سالم کتابخانه‌های شخصی را به مرکز نشر هاجر تحویل می‌دهند و کتاب‌های جدید دریافت می‌کنند.

وی زمان اجرای این طرح را 15 شهریور تا 15 مهرماه عنوان کرد و ادامه داد: از خیران فرهنگ‌دوست دعوت می‌شود به عنوان اقدامی ماندگار، در طرح فراگیر و عمومی اهدای کتاب‌های علمی، آموزشی و مذهبی به کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران، این نهاد مقدس را یاری کنند.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند کتاب‌های خود را به قم خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه یکم، واحد 135 مرکز نشر هاجر ارائه و کتاب‌های جدید دریافت کنند.

وی مزایای این طرح را توسعه امر کتابخوانی، تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، بهره‌مندی طلاب از کتاب‌ها، اطمینان از استفاده مفید و مطلوب از کتاب‌ها و شرکت در کار خیر و خداپسندانه ذکر کرد.

شایانفر با اشاره به طرح‌هایی که پیش از این مرکز نشر هاجر به منظور توسعه امر کتابخوانی و تجهیز کتابخانه‌های واحدهای حوزوی خواهران سراسر کشور اجرا کرده، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح هدیه افضل که کماکان ادامه دارد، فرهنگ‌دوستان و علاقه‌مندان به حوزه‌های علمیه خواهران، کتاب‌های بلااستفاده خود را به کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران اهداء می‌کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha