جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ این مایه ننگ مسلمانان است که به مساجد آنها توهین شود و به آتش کشیده شود، اما ارتش های پر ادعای آنها تکان نخورد مگر زمانی که ارباب آمریکایی آنها بخواهد و به آنها دستور فتنه انگیزی در جهان اسلام بدهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی از جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین به ریاست علی فیصل مسئول این جبهه در لبنان با آیت الله عفیف النابلسی دیدار کردند.

آیت الله نابلسی در این دیدار یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی و سکوت مسلمانان بر این توهین و جنایت را محکوم کرد و افزود: این مایه ننگ مسلمانان است که به مساجد آنها توهین شود و به آتش کشیده شود، اما ارتش های پر ادعای آنها تکان نخورد مگر زمانی که ارباب آمریکایی آنها بخواهد و به آنها دستور فتنه انگیزی در جهان اسلام بدهد.

ایشان افزود: امروز مردم فلسطین چاره ای ندارند مگر اینکه به تنهایی از مقدسات خود دفاع کنند، چون عرب ها و مسلمانان مشغول مشکلات خود شده اند و از مساله اصلی جهان اسلام غافل شده اند.

از سوی دیگر فیصل نیز در این دیدار اتفاقات اخیر رخ داده در مسجد الاقصی را خطرناک دانست و افزود: صهیونیست ها به دنبال تجزیه و تقسیم مسجد الاقصی هستند و در این راه از بحران ها و جنگ های منطقه نهایت استفاده را می برند.

وی از کشورهای عربی خواست برای مواجهه با تهدید اسرائیلی ها به فلسطین کمک کنند و از اهالی قدس حمایت کنند تا در سرزمین خود باقی بمانند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha