شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسناتی نجف‌آباد

حوزه/ امام جمعه نجف آباد گفت: تجمل گرایی ها و سخت گیری ها موجب افزایش سن ازدواج شده و این مسئله پیامدهای منفی زیادی را برای خانواده ها به دنبال دارد و جامعه را در مسیر فساد و ناهنجاری ها قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با تبریک فر رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، اظهارکرد: امروز جوانان جامعه اسلامی باید بهترین الگوی زندگی خود را ازدواج و زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) قرار دهند.

وی افزود: زندگی اسلامی نشاط و شادی را به دنبال دارد، اما زندگی غربی، افسردگی و معضلات اجتماعی را برای جامعه به ارمغان می آورد، بنابراین باید در راستای مبارزه با گسترش فرهنگ غیر دینی و غربی گام های اساس را برداشت.

امام جمعه نجف آباد ادامه داد: تجمل گرایی ها و سخت گیری ها موجب افزایش سن ازدواج شده و این مسئله پیامدهای منفی زیادی را برای خانواده ها به دنبال دارد و جامعه را در مسیر فساد و ناهنجاری ها قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با تاکید بر این که مردم و مسئولان باید نسبت به افزایش سن ازدواج احساس خطر کنند، تصریح کرد: باید فرهنگ ازدواج آسان در جامعه نهادینه شود و خانواده از سخت گیری های بی مورد در امر ازدواج جوانان خودداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha