یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) تبریز گفت: در این مدرسه ۲۷۴ طلبه از استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل، بصورت حضوری و غیر حضوری مشغول به تحصیل هستند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، خانم افراشته، ظهر امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه آذربایجان شرقی، درمدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) تبریز، با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این مدرسه، گفت: مدرسه فاطمه الزهرا(س)  در سال 1387 در دو گرایش فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآنی و حدیث تاسیس و در سال 1388 مجوز رشته کلام نیز اخذ گردید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) افزود: در این مدرسه مجموعا 274 طلبه از سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 143 نفر به صورت حضوری و 117 نفر به صورت غیر حضوری، حضور دارند و از این تعداد 23 نفر حافظ کل قرآن کریم هستند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به امر پژوهش در کنار آموزش، خاطرنشان کرد: حدود 16 نفر از طلاب مدرسه حضرت فاطمه الزهرا(س) موفق به تهیه و تدوین پایان نامه شده اند که پایان نامه دو نفر از این  افراد به عنوان پایان نامه برتر شناخته شده است و یکی از آن ها در حال چاپ و ارائه می باشد.

افراشته در پایان به فعالیت تبلیغی بانوان طلبه نیز اشاره کرد و گفت: این مدرسه حضرت فاطمه الزهرا(س) با مراکز و ادارات مختلف تعامل گسترده و خوبی دارد و ما به آن مراکز و اداراتی که درخواست مبلغ کرده اند، ارسال مبلغ می کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha