دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن نواب دانشگاه ادیان

حوزه/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ، حفظ و تقویت نشاط و شادابی دانشجویان را یکی از لوازم مهم رشد و توسعه علمی دانشگاه های کشور برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فرارسیدن مهرماه و آغاز به کار دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در فصل نوین علم آموزی ابراز داشت: نشاط و شادابی چه در حوزه علمی و چه در عرصه های اجتماعی و سیاسی از جمله پیش نیازهای موفقیت دانشجویان در دانشگاه هاست که خود در رشد و توسعه علمی نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به تحصیل حدود 4 میلیون دانشجو و نیز حضور چندین هزار استاد و عضو هیئت علمی در دانشگاه های سراسر کشور گفت: حقیقتاً این میزان دانشجو و استاد یک ظرفیت عظیم علمی و پژوهشی برای کشور ماست که باید قدر آن را بدانیم و با حمایت درست از دانشگاه ها و دانشجویان ، زمینه پیشرفت هر چه بیشتر کشور را فراهم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نواب همچنین خاطرنشان کرد: آنچه مهم و ضروری است این که بکوشیم محیطی آرام و در عین حال با نشاط اما به دور از تنش ها و درگیری های سیاسی برای دانشجویان فراهم کنیم تا بتوانیم در فرآیند برنامه ریزی های آموزشی به تربیت نسل بعدی مدیران کشور بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha