شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 358284
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
حجت‌الاسلام موسوی کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، دشمن شناسی و وحدت و همدلی را از ضروریات امروز جامعه دانست و تصریح کرد: افق دید وسیع، روشنگری، بصیرت افزایی و امید دادن به مردم، از انتظارات جامعه از روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با اشاره به اهمیت زمان شناسی، اظهار داشت: با توجه به مقتضیات زمانی و در شرایط کنونی که وحدت و همدلی از ضروریات امروز جامعه است، طلاب باید نسبت زمان شناس و دشمن شناس باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: افق دید وسیع، روشنگری، بصیرت افزایی و امید دادن به مردم از انتظارات جامعه از روحانیت است، از این رو وظیفه مهم و خطیری بر عهده طلاب و روحانیون بوده که باید به درستی آن را به انجام برسانند.

وی، جایگاه طلبه را بسیار مهم و ارزشمند خواند و ادامه داد: طلاب جزء خواص مومنین هستند و این امر حتی در بسیاری از روایات اهل بیت (ع) ذکر شده، بنا براین طلبه باید قدر و ارزش این جایگاه عالی را بداند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، بصیرت و ولایتمداری را از ویژگی های طلاب موفق برشمرد و تصریح کرد: باید به خاطر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، تابع ولایت فقیه باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: طلاب با حفظ زی طلبگی و شناخت و مدیریت زمان، بر مشکلات فائق آمده و باید با تلاش مستمر و روحیه بسیجی و نشاط بالا، در کسب علم و مسائل تهذیبی کوشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha