یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان

حوزه/ جانشین رییس مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در سال تحصیلی جاری امکان برگزاری کلاس همزمان برای هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان طلبه فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام امین نصیری‌پور افزود: با قول مساعد مسئولان مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه فراهم کردن امکانات پشتیبانی فنی، اجرای کلاس همزمان برای هزار و 500 نفر در سال تحصیلی جاری فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 94-95 برای نخستین بار 10 عنوان درسی در مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران به صورت آنلاین ارائه خواهد شد، اضافه کرد: پیش از این محتوا در قالب های صوت و متن در اختیار طلاب قرار می‌گرفت و طلاب در کلاس‌های رفع اشکال شرکت می‌کردند.

جانشین مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های آنلاین با هدف ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر و بهتر طلاب انجام می‌شود و حضور طلاب در تمام برنامه‌های غیرحضوری الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حضور طلاب در کلاس‌های غیرحضوری و به منظور مشارکت طلاب در این برنامه‌ها، محتوای ارائه‌شده در کلاس‌های غیرحضوری و شیوه‌های ارزشیابی بر اساس سطح تولیدات و کیفیت آموزش اصلاح می‌شود.

معاون تولید محتوا و فناوری آموزشی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: سیاست اصلی این مرکز اجرای اکثر برنامه‌های آموزشی در بستر آنلاین است و اگر طلاب موفق به حضور در کلاس‌های آنلاین نشوند، محتوای کلاس به مدت یک هفته در سامانه آموزش غیرحضوری قرار می‌گیرد تا آنان این محتوا را دریافت کنند.

وی گفت: تلاش شده با مشاوره کارشناسان خبره در هر رشته از بهترین استادان برای تدریس در کلاس‌های آنلاین استفاده شود تا کیفیت آموزش حفظ شود و شاهد ارتقای سطح آموزش متناسب با نیازهای علمی طلاب باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha