دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن نواب

حوزه/ نشست مشترک مدیرکل پژوهش های اسلامی صدا و سیما با رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»حجت الاسلام والمسلمین نهاوندی در نشستی مشترک با حجت الاسلام و المسلمین نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، اظهار داشت: با ایجاد رابطه علمی و پژوهشی مشترک میان دانشگاه ادیان و مذاهب و اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیما، می توانیم به تمدن سازی اسلامی تعمیق ببخشیم.

وی ابراز داشت: استمرار فعالیت های علمی در راستای پایه ریزی حوزه های مشترک هر دو مجموعه می تواند کمک شایانی در دستیابی به اهداف نماید.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن نواب نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه موضوعات بنیادی در حوزه های گوناگون و مرتبط با پژوهش های مورد نیاز را پیشنهاد دهد تا دانشجویان این دانشگاه، پایان نامه های خود را در این زمینه به رشته تحریر در بیاورند.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن انتخاب موضوع پایان نامه از سوی دانشجویان دوره دکترای این دانشگاه، پیشنهاد می کنیم اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیما موضوعات خود را پیشنهاد داده تا در  دو سال آینده از این دانشگاه پایان نامه هایی با موضوعات مربوط به حوزه پژوهشی رسانه نوشته شود.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب خاطرنشان ساخت: امروز رساله های علمی در این دانشگاه وجود دارد که می توان آنان را درا ختیار این اداره کل قرار داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha