سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجمع طلاب مازندرانی

حوزه / اساتید و طلاب حوزه علمیه مازندران در محکومیت فجایع انسانی در منا و حملات رژیم آل سعود به یمن تجمع کرده و خواستار رسیدگی فوری مجامع بین‌المللی به این فجایع شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب حوزه علمیه مازندران در محکومیت فاجعه انسانی در منا برگزار شد.

براساس این گزارش، اساتید و طلاب مدارس علمیه مازندران با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، از بی تدبیری رژیم آل سعود در تأمین امنیت حجاج بیت الله الحرام به شدت انتقاد کردند.

طلاب مدارس علمیه مرکز استان با سر دادن شعار مرگ بر رژیم آل سعود، آل سعود ننگت باد، ننگت باد؛ مخالفت خود را با اقدامات جنایت کارانه آل سعود در کشتار مسلمانان اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در این تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه ساری با سر دادن شعارهایی جنایت های آل سعود در نسل کشی مردم بی‌گناه یمن و همچنین عدم مدیریت آنها در تأمین امنیت حجاج را محکوم کردند.

اساتید و طلاب معترض حوزه علمیه مازندران در پایان تجمع خود در بیانیه‌ای اعلام کردند؛ ما طلاب و روحانیون هم‌دردی خود را با امام عصر(عج) و نائب برحقش مقام عظمای ولایت و همه خانواده های داغدیده در این مصیب عظمی و تلخ منا را اعلام می داریم.

در بخش دیگریا ز این بیانیه آمده؛ از ریاست جمهور و دولت پیگیری و رسیدگی مجدانه به امور حجاج در سرزمین وحی را خواستاریم.

در ادامه این بیانیه آمده؛ ما طلاب و روحانیان استان مازندران همچون دیگر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بی کفایتی و بی لیقاتی آل سقوط و سعود را محکوم می‌کنیم و انتظار حفظ امنیت جانی و مالی زائران را خواستاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha