پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: مسئولان ایرانی باید پیگیر حادثه منا باشند تا مسئولان این حادثه که بدون شک بی‌کفایت هستند مجازات شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج که در دفتر معظم له برگزار شد به تبیین اهمیت مبارزه با استکبار جهانی و لزوم محکوم کردن آل سعود در فاجعه منا پرداختند.

ایشان تصریح کردند: در روز عرفه ایرانیان برائت و بیزاری خود را از آمریکا و صهیونیست اعلام کردند که این امر برای  آل سعود ضربه محکمی بود.

معظم له گفتند: رژیم آل سعود، وهابی هستند و کشتن شیعیان و اهل سنت را امر مبارکی می‌داند زیرا که معتقد است این دو گروه کافر هستند در حالی که خود یک گروه تروریستی، قلابی و جعلی را به وجود آورده‌اند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه آل سعود حجاز را تصرف کرده است افزودند: شهر های مکه و مدینه، دو مرکز دینی مهم جهان اسلام را تصرف کرده و با پول نفت و گاز، نوکری آمریکا را می‌کنند.

معظم له تصریح کردند: آل سعود برای جهان اسلام غده سرطانی است که با کمک به آمریکا تلاش می‌کند آمریکا را به مقاصد شومش در منطقه و جهان برساند.

ایشان خاطرنشان کرد: مسئولان ایرانی باید پیگیر حادثه منا باشند تا مسئولان این حادثه که بدون شک بی‌کفایت هستند مجازات شوند.

این مرجع تقلید ادامه دادند: دو مکان مقدس مکه و مدینه باید در اختیار تمام مسلمانان باشد از همین رو باید مدیریت این دو مکان را از آل سعود پس بگیریم و همه کشورهای اسلامی در اداره این اماکن شریفه حضور داشته باشند.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی در پایان با اشاره به اینکه بیش از 20 میلیون زائر در مراسم اربعین حضور دارند گفتند: در این مراسم با این شمار زائر هیچ حادثه‌ای رخ نمی‌دهد در حالی که مسئولان عربستان توانایی و قدرت مدیریت دو میلیون زائر را ندارند که لازم است هرچه سریعتر با آنان مقابله شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha