شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام جلیلیان ایلام

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، دفاع مقدس را نماد استکبار ستیزی ملت ایران خواند و تصریح کرد: ملت ولایتمدار با ادامه راه شهدا، در مقابل دنیای استکبار ایستاده و اجازه کمترین نفوذی را به آنها نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام جلیلیان، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمة الزهرا(س) ایلام با بیان این که هفته دفاع مقدس یادآور مجادهت های رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل است، ابراز داشت: باید با گرامیداشت رشادت های و فداکاری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه بپردازیم.

وی، دفاع مقدس را نماد استکبار ستیزی ملت ایران خواند و تصریح کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه و ادامه راه شهدا، در مقابل دنیای  استکبار ایستاده و اجازه کمترین نفوذی را به آنها نخواهد داد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، "کمک ملت و دولت به مظلومین"، " اطاعت از ولایت فقیه که ولایت رسول خداست" و " توکل مردم ایران به خدا" را از عوامل موفقیت ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ما هیچ وقت حزب الله لبنان و مجاهدان مسلمان را تنها نخواهیم گذاشت و حامی آن ها هستیم.

حجت الاسلام جلیلیان در پایان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ غدیر، گفت: طلاب باید جایگاه ولایت و خطبه غدیر را برای آحاد مردم تبیین کنند و به ترویج فرهنگ ولایت پذیری و پیام های غدیر بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha