یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
لطفی نیاسر

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای استان قم با اشاره به این که برخی هیئت ها فراتر از رسانه هستند گفت: جهت همکاری هرچه بیشتر با هیئات مذهبی در ایام محرم مستندهای ۳۰ دقیقه ای از هیئت های شاخص استان تهیه و پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا لطفی نیاسر در دیدار با اعضای هیئت و کانون خادم الرضا(ع) بیان داشت: افرادی که در هیئت ها مشغول هستند، حقوقی نمی گیرند که موظف باشند فعالیت مشخص شده را انجام دهند ولی می بینیم تمام حواس فرد در هیئت به فعالیتش بوده و چگونه با جان و دل برای آن فعالیت و خادمی وقت می گذارد تا درست انجام پذیرد.

وی افزود: هیئت ها به عنوان مجموعه ای انسجام یافته و قوی که بدون هیچ چشم داشتی، افراد در آن فعالیت می کنند، در دنیا برای مجموعه هایی که می خواهند موفق باشند، الگو باشند.

مدیر کل صداوسیمای استان قم با بیان اینکه هیئت ها خودشان رسانه بوده و نیاز زیادی به رسانه ها ندارند ادامه داد: هیئت خادم الرضا(ع) حتی فراتر از رسانه است و جمعیت حاضر در این هیئت نشان داده که این هیئت در این عرصه موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه در حدتوان در ایام محرم با هیئت ها همکاری خواهیم داشت و فعالیت هایشان را پوشش خواهیم داد خاطرنشان کرد: در ایام محرم مستندهای 30 دقیقه ای از هیئت های شاخص استان قم تهیه و پخش خواهد شد که از جمله این هیئت ها، هیئت خادم الرضا(ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر اظهارداشت: هیئت خادم الرضا(ع) مجموعه خوبی است که امیدواریم بتوانیم از برکات این هیئت در صداوسیما استفاده کنیم.

وی گفت: توجه به محتوا و شکل کار در هیئت ها مهم است و همانطور که به دل جوان فکر می کنیم باید به این مسائل هم در هیئات توجه شود زیرا اگر فقط دنبال شور جوان در هیئت ها باشیم، به سمت انحراف می رویم.

*تلاش مستمر برای حرکت در مسیر ولایت

در ابتدای این نشست، حمید ناطقی مسئول هیئت و کانون خادم الرضا(ع)،  گزارش مختصری از فعالیت های این هیئت در 22 سال فعالیت خود ارائه و از همکاری های صداوسیمای استان با هیئت وکانون خادم الرضا(ع) قدردانی و برای همکاری با صداوسیمای استان قم در ایام محرم اعلام آمادگی کرد.

وی با  اشاره به استفاده از انتقاد ها در هیئت خادم الرضا(ع) افزود: خوشحالیم که حضور روسای قوا و همچنین مسوولین وشخصیت های ملی و مذهبی را در برنامه های هیئت در طول این سال ها داشته ایم و همواره  تلاش داریم تا در مسیر مشخص شده از سوی مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و علما حرکت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha