جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
پایگاه بسیج طلاب زرگرشهر

حوزه/ پایگاه بسیج مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر بابل، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه های متنوعی را طراحی و اجراء کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بابل، پایگاه بسیج مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر بابل همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا سازی طلاب جوان با ارزش های دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل و همچنین تجدید پینان با شهدا، ویژه برنامه های متنوعی را طراحی و اجراء کرد.

نصب پوستر، بنر و تصاویر شهدای روحانی و طلبه در فضای مدرسه، پخش سروده ها و نوحه های دوران دفاع مقدس،  برگزاری مسابقه فرهنگی شعر با موضوع دفاع مقدس و شهید، تجدید میثاق با شهداء در گلزار شهدای زرگرشهر با حضور اساتید و طلاب و ... از جمله برنامه مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در هفته دفاع مقدس بود.

پایگاه بسیج مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر همچنین نشست بصیرتی را با حضور سرهنگ محمدپور، فرمانده سپاه ناحیه بابل و صالحی، مسئول حوزه مقاومت بسیج طلاب سعیدالعلماء بابل را برگزار کرد.

برگزاری مسابقات رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز و... از دیگر برنامه های مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در ایام غرور آفرین هفته دفاع مقدس می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن قنبری IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    از استاد رمضان نژاد خیلی رازی هستیم و استاد خوبی هست....حسن قنبری