دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام قطبی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: عید غدیر یعنی استمرار رسالت ولایت الهی در روی زمین، روز سرنوشت ساز و عامل تعیین کننده ای در مسئله دوام و استمرار رسالت و پایداری دین مبین اسلا.

حجت الاسلام محمد قطبی،  در گفتگو با خبرنگار حوزه دراصفهان،  با تبریک دهه امامت و و لایت اظهارداشت: رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: "روز غدیر خم، برترین عید امت من است و آن روزی است که خداوند بزرگ دستورداد برادرم، علی بن ابی طالب(ع) را به عنوان پرچمدار (و فرمانده) امتم منصوب کنم، تا بعد از من مردم به دست او هدایت شوند، و آن روزی است که خداوند در آن روز دین را تکمیل، و نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را دین آنان قرار داد."

وی تصریح کرد: عید غدیر یک عید الهی است که همه مسلمانان نسبت به آن احترام قائل هستند و در منظومه جهان تشیع به عنوان بالاترین عید عالم به شمار می رود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه اکمال دین و اتمام نعمت العی در روز غدیر عظمت بالایی به وجود آورد ، خاطرنشان کرد: در منظومه کلمات معصومین نیز از عید غدیر به عنوان عید الله اکبر ، عید ولایت و عید مسلمین یادشده است.

وی ادامه داد: عید غدیر یعنی استمرار رسالت ولایت الهی در روی زمین، روز سرنوشت ساز و عامل تعیین کننده ای در مسئله دوام و استمرار رسالت و پایداری دین مبین اسلام بوده است.

حجت الاسلام قطبی در پایان ابراز امیدواری کرد: هرچند مردم ایران داغدار حادثه غمبار منا هستند، اما ان شالله این عید خجسته برایشان  مایه خیر و برکت خواهد بود

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha