سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه / رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه در مقام عمل باید متمسک به ولایت حضرت امیرالمومنین علی(ع) بود، گفت: تبعیت از فرامین ولی فقیه در عصر غیبت، تبعیت و قدردانی از ائمه معصومین(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت الله مجتهد شبستری، پیش از ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب آذربایجان شرقی، با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: ولایت امیرالمومنین(ع) سعادت دنیا و آخرت را تضمین می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: رهبری و ولایت امیرالمومنین علی (ع) و ائمه معصومین(ع) و ولایت فقیه در زمان غیبت امام عصر(عج)، بهترین ارمغان الهی برای بشریت است که باید قدردان این موهبت باشیم.

وی، با بیان این که در مقام عمل باید متمسک به ولایت حضرت امیرالمومنین(ع) بود، گفت: تبعیت از فرامین ولی فقیه در عصر غیبت، تبعیت و قدردانی از ائمه معصومین(ع) است.

امام جمعه تبریز، با بیان این که طلاب علوم دینی چراغ های فروزان هدایت در جامعه هستند، ابراز داشت: طلاب و روحانیون در تربیت و تعلیم جامعه نقش بی بدیلی دارند و علما و بزرگانی که به مقامات عالیه رسیده اند به سبب زحمت های بسیار فراوان بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایتی در خصوص کسب علم نافع، افزود: کسی که تحصیل علم یا تدریس کند و یا به علم و تعالیم الهیه عمل نماید، نه تنها در زمین محبوبیت خواهد داشت، بلکه در آسمان ها از او به عنوان یک شخصیت با عظمت یاد می شود.

آیت الله مجتهد شبستری در خاتمه گفت: طالب علوم دینی مقام بسیار بالایی دارد و فرشتگان در مقابل آن ها خاضع و خاشع هستند، چرا که شهداء گرانقدر و انسان های وارسته در نزد علماء تربیت می شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha