شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بحرین

حوزه/ مردم بحرین به همراهی پدران انقلابیون زندانی با در دست داشتن تصاویر انقلابیون زندانی از جمله شیخ علی سلمان، شعار "آل خلیفه نمی تواند به ما زور بگوید" سر دادند و بر استمرار انقلاب خود علیه ظلم و جور رژیم آل خلیفه تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» روز یکشنبه مردم شهرها و مناطق مختل بحرین با برپایی تظاهرات، همبستگی خود را با انقلابیون زندانی اعلام کردند.

مردم بحرین به همراهی پدران انقلابیون زندانی با در دست داشتن تصاویر انقلابیون زندانی از جمله شیخ علی سلمان، شعار "آل خلیفه نمی تواند به ما زور بگوید" سر دادند و بر استمرار انقلاب خود علیه ظلم و جور رژیم آل خلیفه تاکید کردند.

در این زمینه مردم مناطق مختلف بحرین مانند البلاد، الدراز، المعامیر، نویدرات، الدیر و ستره با برپایی تظاهرات انقلابی، از رژیم آل خلیفه برائت جستند و بار دیگر همبستگی خود را با مردم نویدرات اعلام کردند چراکه مردم این منطقه از هفته گذشته تحت محاصره شدید امنیتی قرار دارند.

از سوی دیگر مردم بحرین روز گذشته به انقلاب محراب خود ادامه داده و نماز جماعت را در اماکن و زمینه ای مساجد تخریب شده توسط نیروهای سعودی برپا کردند.

زندانیان از عزاداری محرم محروم هستند

ابتسام السائغ از فعالان حقوق بشر بحرین نیز اعلام کرده که در تماسی تلفنی با زندانیان زندان الحوض الجاف بحرین متوجه شده که زندانیان خواستار مجوز برپایی مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم شده اند، اما با مخالفت شدید مسئولان زندان روبرو شده اند.

وی افزود: این اقدام مسئولان زندان نشان دهنده عدم احترام به حقوق ادیان و مذاهب و اعتقادات در بحرین است و ممانعت رژیم از انجام اعمال و شعائر مذهبی و عدم اجرای قانون نشان دهنده نقض آشکار حقوق بشر در بحرین است؛ چرا که شعائر مذهبی و اعتقادی نباید به ابزاری برای انتقام جویی تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha