دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجمع عالی حکمت اسلامی

حوزه/ مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از راه اندازی و فعالیت دومین شعبه این مجمع در اصفهان خبر داد.

خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به راه اندازی دومین شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی در اصفهان، گفت: این شعبه با پیام آیت الله العظمی مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز نهم مهرماه افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته وی، فعال کردن استادان و گروه های حکمت و فلسفه در استان ها از سیاست های این مجمع است که اولین شعبه آن در مشهد مقدس و دومین شعبه در اصفهان کارش را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این مجمع در حال حاضر توسط شورای پنج نفره متشکل از آقایان هادی زاده، شاه نظری، مظاهری، کرباسی زاده و کلباسی اشتری اداره می شود.

خراسانی با بیان این که محوریت این مجمع، فلسفه و حکمت اسلامی است، تصریح کرد: نقد و بررسی این مباحث با دعوت از شخصیت های این حوزه، می تواند سازنده و موثر باشد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی خاطرنشان کرد: در شعبه اصفهان دو گروه فلسفه غرب و فلسفه اسلامی شکل گرفته و به صورت منسجم فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اولین جلسه این مجمع در اصفهان شاهد حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی به عنوان یکی از فیلسوفان برجسته بودیم و در آینده نیز از برجستگان این حوزه بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha