پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام احمد واعظی

حوزه/ رئیس دفتر تبلغات اسلامی گفت: ماه رمضان امسال دو هزار طلبه به سراسر کشور اعزام شدند و در محرم امسال نیز ۸ هزار و ۵۰۰ طلبه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی از سراسر کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسملمین واعظی ظهر امروز در دیدار مبلغان نخبه و برتر حوزه با آیت الله العظمی وحید خراسانی گفت: چهل نفر از مبلغان برتر حوزه مدرس دورس خارج هستند، چهل  تن دیگر ازاساتید دانشگاه  و مابقی نیز در سطوح عالی حوزه های علمیه تدریس می کنند.

رئیس دفتر تبلغات اسلامی بیان کرد: ماه رمضان امسال دو هزار طلبه به سراسر کشور اعزام  می شوند در محرم امسال نیز هشت هزار و پانصد طلبه از سوی دفتر تبلیغات از سراسر کشور اعزام  می شوند.

وی عنوان کرد: امتیاز ویژه این مبلغین آن است که آنها به جز ایام تبلیغ موسمی در سایر  ایام  سال نیز برای تبلیغ به اقصی نقاط کشور اعزام می شوند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: ره توشه تبلیغی، نیز کمک بسیاری خوبی برای مبلغان است که در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: از فعالیت های مهم نخبگان در مناطق خاص به ویژه مناطقی که محل زندگی شیعه و اهل سنت است می باشد؛ تا کنون خدمات زیادی را در این زمینه  برای کشور و نظام انجام داده اند که  خدمات جدیدی به مکتب اهل بیت (ع)و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی خاطر نشان کرد: در بخش احیای تراث تشیع نیز دفتر تبلیغات پس از نه سال موفق شد تمام آثار شهید اول و ثانی  را احیا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha