یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
علی اکبر دلدار

حوزه/ دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه آمریکا به علت این که ملت ایران به برکت مجاهدت امام(ره) و خون شهدا، شعار سازشکاری را از ادبیات انقلابی خود حذف کرده، موفق به غلبه بر نظام اسلامی نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شهرضا، حجت الاسلام علی اکبر دلدار، شب گذشته، در مراسم یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان شهرضا که در حوزه علمیه مدینة العلم برگزار شد، عنوان کرد: امام خمینی (ره) با تمام عظمتی که داشتند، هیچ گاه سخن از سازش با دنیای استکبار و آمریکا بر زبان جاری نکردند، اما متاسفانه برخی افراد دم از سازش می زنند.

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه آمریکا به علت این که ملت ایران به برکت مجاهدت امام(ره) و خون شهدا، شعار سازشکاری را از ادبیات انقلابی خود حذف کرده، موفق به غلبه بر نظام اسلامی نشده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا تصریح کرد: عده ای می خواهند سنگرهایی که شهدا با اهداء خون خود ایجاد کرده اند را تخریب کنند و واقع در چنین شرایطی باید دعای خیر ارواح مطهر شهدا، به ما یاری کند.

حجت الاسلام دلدار ادامه داد: برخی سخن از حذف ممیزی در امور فرهنگی و عدم لزوم آن می زنند، در حالی که حذف ممیزی به معنای غلبه شهوات بر روحیات مردم است و انسان شهوت زده نیز توان مقاله با استکبار را ندارد.

وی با تاکید بر این که شهدا برای حفظ ارزش ها و آرمان های امام(ره) و انقلاب خون خود را تقدیم کردند، افزود: شهدای طلبه و روحانی، وجه تمایز نسبت به دیگر شهدا دارند و آن، پیشرو بودن آن هاست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا تصریح کرد: امام (ره) خود پیشرو ملت ایران در انقلاب اسلامی بودند و شهدای روحانی و طلبه نیز به ایشان اقتدا کردند.

حجت الاسلام دلدار، در پایان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: ماندگاری انقلاب و نظام اسلام در گرو تبعیت از ولی فقیه و حرکت در مسیر شهداست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha