سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
لطفی - ایلام

حوزه/ تمام عظمت کار برای دستگاه ابی عبدالله (ع) در اخلاص خلاصه می شود و ما باید در ایام محرم مراقب باشیم نکرده دچار ریا نشویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام،  حجت الاسلام والمسلمین لطفی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ایلام،در همایش عوامل اجرایی محرم 1394 که در حسینیه حضرت زینب (س) برگزار گردید، طی سخنانی ،با تاکید براینکه باید در بحث هیات داری و عزاداری نگاهمان به اخلاص باشد همانطور که ابا عبدالله الحسین (ع) در تمامی لحظات زندگی خود کارهایش برای خدا بود، اظهارداشت:هیئات باید از خرافات و بعضی حرکات و برنامه های خرافی دوری کنند و به خودشان اجازه ندهند هر شعری در هیات با هر سبکی که در شان اهل البیت (ع) نیست اجراء شود.

امام جمعه ایلام، تصریح کرد: ماه محرم ماهی است که همه در خیمه ابی عبدالله (ع) وارد می شوند و ما نباید رفتار سلبی  از خود نشان دهیم  بلکه تا جایی که می توانیم جوانان و نوجوانان را با معارف ناب اهل البیت (ع) در این ماه آشنا کنیم.

وی بیان داشت: من از هیئات مذهبی انتظار دارم، اخلاص، نظم و دقت در اجرای مراسمات داشته باشند  تا خدایی نکرده مزاحمت صوتی و ترافیکی برای مردم به وجود نیاورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha