دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 360214
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
حجت‌الاسلام گلی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام  یونس گلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اعلام این خبر، گفت: در تمامی مدارس علمیه استان ایلام مراسم عزاداری در شب های محرم، همراه با سخنرانی برگزار می باشد، در حوزه علمیه شهر ایلام نیز به عزاداران از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و همچنین حجج الاسلام سراج ، اکبر نژاد و مرادبیگی ، همراه با مداحی مداحان اهل البیت(ع) کربلایی محمد صادق پیمایی، علی حسنی، شریعتی و نادی استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: برگزاری زیارت عاشوراء و ایراد سخن توسط اساتید حوزه، هر روز صبح راس ساعت 7:30دقیقه ویژه طلاب از دیگر برنامه های حوزه علمیه ایلام در ایام عزای حسینی می باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام ادامه داد: برنامه های عمومی حوزه بسیار مورد استقبال مردم قرار می گیرد، به طوری که فضای مسجد و حسینیه مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام پاسخ گوی خیل جمعیت نمی باشد.

حجت الاسلام گلی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون توانمند استان ایلام، در ایام محرم، در مدارس، مساجد و حسینیه ها حضور می یابند و برنامه های تبلیغی را اجراء می کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    محسن : استاد عزیز دکتر شریعتی مخترع اختراع مهندسی قرن درسخنرانی فرمودید داعش ضد حسین ع است چون با استفاده از سخنانیکه از لسان پیامبر خارج شده است اعمالی انجام میدهد که ضد اعمال امام حسین است ...درود برشما استاد عزیز درود برشما به همین علت تصمیم دارم سخنان دیگر شما را هم پیگیری کنم..