شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سمیع الله مردان

حوزه/ در سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی مادران شرکت کننده، اوج انزجار خود را از کودک کشی آل‌سعود که همانند کودک کشی رژیم صهیونیستی است اعلام خواهند کرد.

گزارش خبرگزاری«حوزه» از کاشان، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی، همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح روز جمعه 24 مهرماه در 12 مرکز شهری و روستایی آران و بیدگل برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف ایجاد و پرورش محبت سیدالشهدا در دل کودکان، بیان مظلومیت شهدای کربلا بویژه کودک 6 ماهه امام حسین(ع) حضرت علی اصغر(ع) و میثاق با شهدای کربلا و تربیت حسینی توسط مادران فاطمی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: در این همایش ها، هزاران نفر از مادران به همراه فرزندان خردسال خود و به یاد حضرت علی اصغر(ع) در فضایی حزن آلود و روحانی به عزاداری و نوحه سرایی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام مردان افزود: در سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی مادران شرکت کننده، اوج انزجار خود را از کودک کشی آل‌سعود که همانند کودک کشی رژیم صهیونیستی است اعلام خواهند کرد.

وی بیان کرد: حضور نوزادان و کودکان با پوشش های سبز و پیشانی بندهای یا حضرت علی اصغر(ع) حال و هوای خاصی را به این محافل سوگواری می‌دهد.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آران و بیدگل افزود: نشست هماهنگی و برنامه ریزی همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مسؤلان برگزار کننده این 12 مرکز، در مرکز هیئت علی اصغر(ع) چهارسوق آران و بیدگل برگزار شد.

حجت‌الاسلام مردان افزود: دکلمه خوانی، مدیحه سرایی و نوحه خوانی، سخنرانی مذهبی و اجرای طرح ختم قرآن و صلوات از جمله برنامه های مشترک این همایش ها خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha