پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی کاشان

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ۵۰ گفتمان دینی در قالب طرح همیار محرم در ۱۰ مدرسه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) 50 گفتمان دینی در قالب طرح همیار محرم در 10 مدرسه کاشان برگزار شد.

وی افزود: این گفتمان ها به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره آموزش و پرورش با حضور 10 استاد خطابه از مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان اصفهان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به شیوه متفاوت برگزاری این گفتمان ها نسبت به گذشته خاطر نشان کرد: در این طرح هر یک از مبلغان دینی به یکی از مدارس اعزام و گفتمان های دینی را به صورت کلاس به کلاس در تمامی کلاس های آن مدرسه و با استفاده از وسایل کمک آموزشی چند رسانه ای و به شیوه خطابه گویی اجرا کردند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در این برنامه ها، اساتید در دو موضوع لذت در قیام عاشورا و تحلیل موضوع لذت‌طلبی در راستای نیازهای جوانان و رویکرد اسلام به آن به اجرای گفتمان دینی پرداختند و در پایان به پرسش ها و شبهات دانش آموزان پاسخ دادند.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز طرح گفتمانی همیار غدیرهمزمان با ایام غدیر در 58 دبستان دخترانه شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان تاثیر گفتمان های دینی را در فرهنگ سازی و تثبیت اعتقادات نسل جوان بویژه قشر دانش آموزی سازنده خواند و افزود: حضور روحانیون و کارشناسان دینی در مدارس و ارتباط چهره به چهره با دانش آموزان و پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی آنها می تواند در تربیت دینی دانش آموزان نقش مؤثری داشته باشد

313/38.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha