جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت علی اکبر

حوزه/ به همت محققان پایگاه حوزه نت ویژه نامه "حضرت علی اکبر(ع)" در قالب ۱۱ بخش و ارائه ۲۵ مطلب خواندنی در فضای مجازی منتشر شد

مدیرپایگاه حوزه نت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  با بیان اینکه این ویژه نامه بیش از 25 مطلب پیرامون شخصیت حضرت علی اکبر(ع) در خود جای داده است، افزود:" ویژه گیها و شخصیت علی اکبر(ع)"، "شناسنامه حضرت"، "شهادت حضرت" عناوین خواندنی این ویژه نامه است.

حجت الاسلام سید حسن رحمانی افزود: "به میدان رفتن حضرت علی اکبر(ع)"، "روضه حضرت علی اکبر(ع)"، "شبیه ترین افراد به پیامبر(ص)"، "جنبه های غیبی عاشورا- چگونگی شهادت علی اکبر علیه السلام"، "کتاب شناسی"علی اکبر"، "آمار نهضت کربلا- مرثیه خواندن امام بر علی اکبر(ع)"، "امام حسین (ع) و تربیت فرزند" از جمله مطالب ویژه نامه می باشند.

وی ، با بیان اینکه "حماسه حسینی و مساله تحریفات"، "علی اکبر(ع)الگوی جوانان" از دیگر عناوین مقالات موجود در این ویژه نامه می باشند، اظهارداشت: علاقمندان می توانند به مقالاتی از جمله؛ "جوانان کربلا"، "ویژگیهای اصحاب سیدالشهدا"، " بررسی مقتل سید الشهدا و یاران آن"، "ویژگیهای جوان عاشورایی" و ... به این ویژه نامه مراجعه کنند.

لازم به ذکراست، ارادتمندان و شیفتگان خاندان عصمت وطهارت(ع) می توانند برای دسترسی به این ویژه نامه به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند:

http://www.hawzah.net/fa/Occation/View/47930

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha