شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا حرف از حقوق بشر می زند اما حتی حقوق بشری را که خود مطرح می کند، زیر پا می گذارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز در سومین کنفرانس "افق نو" با عنوان« نقص حقوق بشر و خشونت پلیس آمریکا» گفت: حق، مجموعه خوبی  و باطل عامل مجموعه زشتی ها می باشد و امروز نبرد بین حق و باطل به سرکردگی صهیونیسم و آمریکا می باشد که  در نهایت  بر اساس وعده الهی، حق بر باطل پیروز خواهد شد که نمونه آن را  می توان مقاومت و پیروزی حزب الله و مقاومت فلسطین دانست.

وی ادامه داد: خاصیت استکبار گسترش خشونت و فساد است ولی امروز استکبار می خواهد قدرت تفکر را  از جامعه بگیرد  لذا ما باید تفکر اسلام ناب را حفظ کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سالک ،خاطر نشان کرد:  امروز در آمریکا و در هر 24ساعت، یک سیاه پوست به دست پلیس کشته می شود و این نشان دهنده آن است که انسانیت برای شیطان بزرگ و صهیونیسم معنایی ندارد.

وی  ادامه داد: امروز تلاش استکبار در جنگ نرم بوده و در این جریان  دو موضوع  استعمار فکری و دوم استحاله فرهنگ اسلامی و الهی است و اخیرا دولت آمریکا به هالیوود ماموریت داده که فیلم های دو ساعتی و بیشتر را به چند دقیقه کوتاه کاهش داده و فساد اخلاقی را از این طریق افزایش دهد.

این نماینده مجلس، خاطر نشان کرد: این در حالی استکه ذات اسلام ضد نژاد پرستی است و بین همه رنگین پوستان در سراسر جهان هیچ تفاوتی وجود ندارد و آنچه مهم است تقوا می باشد و همه باید از نعمات الهی بهره ببرند.

وی ادامه داد: آمریکا حرف از حقوق بشر می زند اما حتی حقوق بشری را که خود مطرح می کند را  زیر پا می گذارد و ما شاهد بودیم که در زمان جنگ هشت ساله دفاع مقدس با کمک به صدام و در اختیار گذاشتن بمب های شیمیایی، خسارت زیاد جانی و مالی به بشریت واردکرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha