دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان آباده طشک، از اعزام طلاب این مدرسه به مناطق محروم استان جهت فعالیت های تبلیغی خبرداد.

خانم خواجه، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در شیراز، برگزاری فعالیت های فرهنگی در مدارس علمیه را نشان از روحیه جهادی و معنوی طلاب عنوان کرد و گفت: اقدامات فرهنگی یکی از موثر ترین فعالیت های یک مدرسه علمیه موفق به شمار می آید،بنابراین به همت طلاب و معاونین فرهنگی این مدرسه و  با هدف ترویج معارف اسلامی و ایجاد روحیه معنوی در طلاب، فعالیت هایی توسط طلاب اجرا می گردد.

مدیر مدرسه الزهرا(س) شهرستان آباده طشک، پاسخ به سوالات شرعی را یکی از فعالیت های تبلیغی طلاب این مدرسه دانست و ابراز داشت: پاسخگویی به مسائل شرعی به صورت حضوری و تلفنی توسط طلاب آموزش دیده، همه روزه در ساعات اداری از جمله فعالیت های این مدرسه به شمار می آید.

وی اعزام مبلغین در جهت ضرورت ارتقاء سطح فکری و فرهنگی جامعه را از دیگر فعالیت های فرهنگی این مدرسه خواند و بیان داشت: اعزام مبلغ به روستاها و برگزاری  اردوهای جهادی یک روزه با هماهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آباده طشک و اعزام دو گروه از خواهران در دو نوبت صبح و عصر، در مناسبت های مختلف به روستاهای اطراف جهت انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی از اقدامات دیگر این مدرسه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha