شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جوادی - بسیج طلاب کرمانشاه

حوزه/ مسئول بسیج طلاب کرمانشاه باتاکید بر حضور طلاب و روحانیون بسیجی در مناطق محروم، گفت: طلاب و روحانیون باید در تمامی عرصه های جامعه حضور داشته باشند و به تبلیغ دین بپردازند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج طلاب به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور ائمه جمعه، مدیران مدارس علمیه، علما و روحانیان و بسیجیان، در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم جوادی، مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج طلاب به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز وظیفه تمام افراد جامعه و به خصوص بسیجیان ولایت مداری است که اگر این مهم به خوبی صورت گیرد، دشمنان اجازه تعرض و بی احترامی به اسلام و انقلاب را به خود نخواهند داد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بیان داشت: امروز به برکت آمادگی که بسیج در سراسر کشور دارد، رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام حکم فرما شده و  امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده این مهم است.

مسئول بسیج طلاب کرمانشاه با اشاره به مجاهدت و جانفشانی های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: قطعأ دشمنان انقلاب و اسلام از اقتدار و عظمت بسیج درس گرفته اند.

حجت الاسلام جوادی، هم چنین با حضور در اجلاس سالانه مجمع قشر بسیج طلاب عنوان داشت: یکی از ضروری ترین تشکل های امروز جامعه بسیج است.

وی  با بیان اینکه  وجود پایگاه های بسیج در حوزه های علمیه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت:طلاب و روحانیون باید در تمامی عرصه های جامعه حضور داشته باشند و به تبلیغ دین بپردازند

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه، خواستار حمایت مسئولان از بسیج طلاب شد و تصریح کرد: قطعأ وجود بسیج در میان طلاب و حوزه های علمیه برکات فراوانی را به همراه دارد و سبب ترویج و ارتقاء روحیه شهادت طلبی در میان آنان خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام جوادی، حضور طلاب بسیجی در مناطق محروم و دور افتاده با روحیه جهادی می تواند کمک بسزایی در تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha