پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
انتصاب

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز با حضور مسئولانی از حوزه علمیه و سپاه عاشورای استان در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز در تبریز برگزار گردید.

این مراسم با حضور مسئولانی از حوزه علمیه و سپاه عاشورای استان در مدرسه ولیعصر(عج) تبریز برگزار شد که طی آن حجت الاسلام تقوی آزاد به سمت مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی منصوب شد.

حجت الاسلام ناصری، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز در ابتدای این مراسم با تاکید بر اهمیت و نقش بسیج بر ضرورت همکاری بیش از پیش حوزه علمیه با بسیج تاکید کرد.

حجت الاسلام کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز با تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام نجف پور، مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی، بر ضرورت گسترش فعالیت های این مرکز و همکاری با حوزه علمیه استان تاکید کرد.

حجت الاسلام نجف پور در ادامه مراسم، نیز به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بسیج طلاب و روحانیون در سال های گذشته پرداخت و پس از آن حجت الاسلام تقوی آزاد، مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون با تشریح برنامه های آتی خود، همکاری حوزه با بسیج را ضروری دانست.

گفتنی است: این مسئولیت پیش از این به عهده حجت الاسلام و المسلمین نجف پور بوده است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha