شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون استادی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان گیلان از رقابت اساتید درآزمون ارتقا حکم استادی و برگزاری آزمون شفاهی طلاب خبر داد.

حجت الاسلام علی نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در گیلان، از برگزاری امتحانات شفاهی طلاب و ارتقا حکم استادی اساتید خبر داد و  گفت : معاونت آموزش حوزه علمیه استان گیلان در راستای ارتقاء سطح علمی حوزه های استان، برگزاری امتحانات شفاهی طلاب و اساتید را در دستور کار دارد.

وی در ادامه افزود : در گذشته طلاب و اساتید برای امتحانات شفاهی به قم عزیمت می کردند که این  مسئله منجر به مشکلاتی برای داوطلبان می گردید، لذاجهت تسهیل در این امر  تمهیداتی در مدیریت استان اندیشیده شد و امتحانات به صورت متمرکز در دو  مدرسه و در سطح  استانی با حضور ممتحنین از قم برگزار می گردد. 

معاون آموزش حوزه علمیه استان گیلان ادامه داد: در این دوره 274 نفر داوطلب، در آزمون شفاهی شرکت داشتند  که از این تعداد  183 نفر طلبه پایه های 6 ، 7 ،  9 و 10 و  91 نفر استاد جهت ارتقای سطح  حکم تدریس خود حضور یافتند و نتیجه آن 28 آبان ماه اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه استان گیلان نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری از لحاظ علمی  و... داشته و معاونت آموزش نیز برای ارتقاء کیفی سطح علمی مدارس، به صورت مستمر برنامه های همچون سرکشی از مدارس، برگزاری آزمون های علمی، کارگاه های آموزشی و... را اجراء می کند. 

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha