شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علاء الدین بروجردی

حوزه/ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رسانه رسمی حوزه را مروج اخلاق مداری در فضای رسانه ای خواند و گفت: رسانه حوزه با ایجاد کرسی های نظریه پردازی فضای مطبوعاتی کشور را به سوی علم و خرد ورزی سوق دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، دکتر علاء الدین بروجردی، عصر امروز در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، با ابراز خرسندی از حضور  حوزه در فضای رسانه ای کشور و نگاه دینی به اخبار، گفت: امیدواریم این رسانه که مورد قبول جامعه رسانه ای کشور می باشد، بهتر از گذشته در راستای ترویج اخلاق مداری در عرصه های سیاسی فرهنگی و اجتماعی به ویژه رسانه ای گام های موثر تری را بردارد.

وی افزود: حضور رسانه حوزه در فضای رسانه ای برای جامعه مطبوعاتی کشور یک فرصت است و رسانه های ارتباط جمعی نیز از انتشار اخبار علما، مراجع، بزرگان و صاحبنظران دین و فرهنگ از طریق رسانه حوزه استقبال و استفاده می کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: انتظار داریم رسانه حوزه با بررسی ابعاد علمی، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی رسانه های کشور و ایجاد کرسی های نظریه پردازی، فضای مطبوعاتی را به سوی علم و خردورزی و رعایت صداقت و اخلاق سوق دهد.

بروجردی، پرهیز ار افراط و تفریط را رمز موفقیت رسانه ها خواند و تصریح کرد: رسانه حوزه به دور از افراط و تفریط و گرایش های سیاسی جناحی در فضای رسانه ای موفق عمل کرده است و الگویی برای دیگر رسانه ها می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha