جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اصفهان، تربیت دینی نسل آینده را وظیفه ای انقلابی و سیاسی خواند و تصریح کرد: اگر دانش آموزان را خوب تربیت نکنیم، به راحتی آینده کشور را در اختیار آمریکایی ها قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در نشست کمیته همکاری حوزه و آموزش وپرورش استان اصفهان، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به گزارش ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش گفت: باید با تلاش و همکاری حوزویان، اساتید و مدیران، آینده سازان جامعه به بهترین شکل تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با تاکید بر این که تربیت دینی دانش آموزان، آینده روشنی را برای این مرز و بوم به ارمغان می آورد، ابراز داشت: بدون شک آموزش و پرورش و دانشگاه نقش موثری در تربیت کارگزاران آینده جامعه ایفا می کنند و باید در این مسیر از ظرفیت های حوزه به خوبی استفاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش و دانشگاه به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهند، بیشتر مشکلات جامعه حل و فصل می گردد.

*تربیت صحیح نسل آینده لازمه حفظ انقلاب

مدیر حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: باید نسل آینده به گونه ای تربیت شوند که انقلاب را حفظ کنند و اجازه ندهند به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، بنابراین تحقق این مهم نیازمند همکاری متولیان امر و حوزه های علمیه است.

 آیت الله طباطبایی نژاد، تربیت دینی نسل آینده را وظیفه ای انقلابی و سیاسی خواند و تصریح کرد: اگر دانش آموزان را خوب تربیت نکنیم، به راحتی آینده کشور را در اختیار آمریکایی ها قرار داده ایم.

*حضور با برکت روحانیون در مدارس

وی همچنین به برکات حضور روحانیون در مدارس اشاره کرد و گفت: حضور روحانیون در مدارس برکات فراوانی دارد و مدیران آموزش و پرورش باید از این مسئله استقبال کرده و فضای لازم را برای فعالیت های دینی و فرهنگی آنان فراهم آورند.

*فرهنگیان وارد میدان شوند

نماینده ولی فقیه در اصفهان، با بیان این که مسئله آموزش معلمان بسیار اهمیت دارد و برای آموزش آنها می توان از روحانیون توانمند استفاده کرد، ابراز داشت: فرهنگیانی که در زمینه فعالیت های فرهنگی توانایی لازم را دارند، باید وارد میدان شوند و به تربیت دینی دانش آموزان کمک کنند. مسئولین مربوطه نیز برنامه ها و کلاس های آموزشی را برای آنان برنامه ریزی کنند  تا به جایی برسیم که آموزش و پرورش در این امر خودکفا گردد.

انتهای پیام 313/38

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha