دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 362042
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
مستند سفیر

حوزه / کارگردان مستند «سفیر» گفت: مخاطب این مستند، طلاب علوم دینی هستند تا به وسیله آن، بتوانند قدر طلبگی را دانسته و نهایت استفاده را از فرصت های خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، محمدمهدی خالقی، مستندساز جوان مشهدی که فیلمی با عنوان «سفیر» ساخته، در مراسم دومین سالگرد درگذشت طلبه مبلغ، حجت الاسلام رضا داوودی تاکید کرد: مخاطب این مستند که در باره مرحوم داوودی است، طلاب علوم دینی هستند تا قدر و ارزش خود را بدانند و انگیزه بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: این مستند طی تابستان در بعلبک لبنان برای تعدادی از طلاب غیرایرانی پخش شد که تاثیر زیادی داشت.

در این مراسم، حجت الاسلام فیروزه چی، نویسنده کتاب «سفیر» نیز ابراز داشت: مرحوم حجت الاسلام داوودی این امر را معنا کرده که عزت و آبرو به دست و پا زدن و قیافه گرفتن نیست.

وی که از دوستان مرحوم داوودی بوده است، با اشاره به حدیث «قدرالرجل علی قدر همته»، اظهار داشت: با مرور خاطره های آن مرحوم به این نکته رسیدم که همتش برای دنیا نبود، بلکه برای اصلاح نفس و کمک به غیر خودش، همت بالایی داشت.

حجت الاسلام فیروزه چی افزود: او با این همت ها، ارزش و عزت پیدا کرد و خیلی ها از او درس می گیرند و متحول می شوند.

وی با بیان این که اگر کتاب «سفیر» اثر داشته، به علت همان اخلاص و همت بالای آن مرحوم بوده، گفت: امیدواریم که الگوهای بیشتری مانند این طلبه مبلغ به خود و جامعه معرفی کنیم.

گفتنی است، مرحوم حجت الاسلام رضا داوودی از طلاب ممتاز مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) مشهد دو سال پیش در ایام دهه اول محرم به علت گازگرفتگی در یکی از روستاهای زابل از توابع استان سیستان و بلوچستان، دار فانی را وداع گفت.

در پایان این مراسم که در مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) برگزار شد، از نویسنده کتاب و کارگردان مستند «سفیر» تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha