یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله شیخ عیسی قاسم

حوزه/ آیت الله قاسم تاکید کرد حاکمان باید از چپاول ثروت ملت ها و مبارزه با دین مردم و دور ساختن مردم از تصمیم گیری ها دست بردارند و سیاسیت های طایفی خود در برخورد با مسائل را کنار بگذارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در پیامی با عنوان مبارزه با تروریسم گفت: نشانه مبارزه با تروریسم این است که مدعیان آن آزادی ملت ها را محترم بشمارند و به حق مشارکت سیاسی مردم احترام بگذارند و برای ایجاد تفرقه میان مردم تلاش نکنند و آزادگان ملت ها را طرد نکنند.

ایشان افزود: انقلابیونی که به خاطر مطالبه حقوق سیاسی خود و عدالت و آزادی در زندان هستند باید آزاد شوند اما آنها همچنان در زندان هستند ملت همچنان خواستار حقوق خود و آزادی انقلابیون دربند می باشد.

آیت الله قاسم تاکید کرد حاکمان باید از چپاول ثروت ملت ها و مبارزه با دین مردم و دور ساختن مردم از تصمیم گیری ها دست بردارند و سیاسیت های طایفی خود در برخورد با مسائل را کنار بگذارند.

ایشان خاطر نشان کرد بر این اساس به نظر می رسد مدعیان مبارزه با تروریسم در این کار جدیت ندارند مگر زمانی که اوضاع سیاسی اصلاح شود و عدالت و مساوات در برخورد با ملت ها رعایت شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha