سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام میرمرشدی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: حوادث تروریستی اخیر در فرانسه از هر منظر و تحلیلی همچون ۱۱سپتامبر علیه مسلمانان و به نفع صهیونیست است.

حجت الاسلام سید احمد ميرمرشدي، در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در اصفهان پیرامون اتفاقات اخير فرانسه اظهارداشت:‌ فرانسه از چند سال گذشته دچار بحران هويتي شده است و به دليل نزديكي زيادي كه با ر‍ژيم صهونيستي در دوران قبل از اولاند به وجود آمد و در جريان رياست جمهوري وي تشديد شد،‌شرايط جامعه و دروني فرانسه،‌آرام آرام متوجه اين انحراف اساسي مي شود.

وي افزود:‌فرانسه براي اينكه اين وضعيت را پوشش دهد و نشان دهد كه در راستاي اهداف انقلابي خود حركت مي كند،‌مردم خود را فريب مي داد و در بحران هاي اقتصادي و وضعيت نابساماني كه در اروپا به وجود آمده بود مي خواستند به مردمشان نشان دهند كه اين وضعيت عادي است اما اتفاق هاي اخير كه در فرانسه بوجود آمد و منتهي به سركوب مخالفان شد نشان دهنده اين است كه تزلزل عجيبي در درون خودشان احساس مي كنند بر همين اساس مخالفين و معارضين خودشان را جهت دادند تا به داعش بپيوندند.

کارشناس مسائل سیاسی تاكيد كرد:‌امروز كه اينها نتوانستند بحران اقتصادي خود را برطرف كنند و همچنين در حال مواجه با بحران جديدي هستند و از طرفي هم پيماني با آمريكا و ر‍ژيم صهيونيستي هم نتوانست گره اي از بحران اجتماعي فرانسه را باز كند،‌ درگير مبارزه با تروريستي شدند كه توسط خودشان بوجود آمد،‌هرچند كه رهبران فرانسه اعلام كردند 11 سپتامبر فرانسه به وقوع پيوسته است.

وی تصریح کرد: البته  بعيد به نظر مي رسد كه جريان حاكم، سود زيادي از ماجراي اتفاق افتاده ببرد،‌ بلكه اين جريان هاي مخالف هستند كه از اينجا سود مي برند شايد هم جريان هاي صهيونيستي سود مي برند كه دولت فرانسه را تحت فشار قرار دهند كه آنها را در مسير اهداف نژاد پرستانه خود حمايت كند و دست حمايت خود را بر سر مخالفين اسلام ادامه دهد و هم پيماني خود را با اين ر‍ژیم قطع نكند.

حجت الاسلام میر مرشدی در پایان خاطرنشان کرد: حوادث تروریستی اخیر در  فرانسه  از  هر منظر و تحلیلی  همچون 11سپتامبر علیه مسلمانان و به نفع صهیونیست است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha