دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام لک زایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: تا کنون ۸۰۰ پروژه خرد و کلان در این پژوهشگاه به ثمر رسیده است که نزدیک به ۱۰۰ پروژه از سوی پژوهشکده فقه و حقوق انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین لک زایی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از آثار جدید پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: پزوهشگاه فقه وحقوق یکی از بهترین پژوهشکده های این پژوهشگاه است.

وی افزود: تا کنون فعالیت های بسیار خوبی در این پژوهشکده انجام شده است که آخرین نمونه این فعالیت، 3 اثری است که امروز در این مراسم رونمایی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی گفت: هر سه اثری که امروز رونمایی می شود مرتبط به گروه فقه این پژوهشکده است که سعی دارد با مراجعه به منابع دینی و با شیوه اصیل مرسوم حوزه، مبانی فقهی نیازهای امروز را ارایه کند.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: تا کنون 800 پروژه خرد و کلان در این پژوهشگاه به ثمر رسیده است که نزدیک به 100 پروژه از سوی پژوهشکده فقه و حقوق انجام شده است.

وی در پایان اظهار کرد: پژوهش های آینده این مرکز نیز با اتقان علمی و نگاهی نو و ناظر به نیازهای کاربردی جامعه انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha