یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جنبش ۱۴ فوریه بحرین

حوزه / جنبش ۱۴ فوریه بحرین به اعدام احتمالی دو تن از فعالان بحرینی واکنش نشان داد و طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد: چنانچه حکم اعدام این افراد اجرا شود تمام مردم بحرین قیام خواهند کرد و ریشه های حکومت دیکتاتوری در بحرین را برخواهند کَند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین در واکنش به حکم دیوان عالی این کشور مبنی بر اعدام محمد رمضان و حسین علی موسی از فعالان بحرینی، این حکم را فرمایشی و ظالمانه خواند و هشدار داد: اجرای این حکم، به سقوط و سرنگونی رژیم آل خلیفه منتهی خواهد شد.

این جنبش انقلابی، اعدام این دو فعال بحرینی را اعدام همه مردم بحرین خواند و تصریح کرد: چنانچه حکم اعدام این افراد اجرا شود تمام مردم بحرین قیام خواهند کرد و ریشه های حکومت دیکتاتوری در بحرین را برخواهند کَند.

این جنبش انقلابی، رژیم آل خلیفه را نظام طاغوت معرفی کرد و بیان داشت: با جوشش و خروش مردم، رژیم آل خلیفه متوجه خواهد شد که هیچ جایگاهی در بین مردم ندارد.

جنبش 14 فوریه از آزادی خواهان سراسر جهان خواست با حضور و تجمع در برابر سفارتخانه های بحرین در کشورهای مختلف، صدای اعتراضی مردم بحرین نسبت به ظلم های آشکار در حق ایشان را به همگان برسانند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha