جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
گفتمان دینی

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از فعالیت مستمر ۱۲۰ روحانی در اماکن تبلیغی و برگزاری بیش از ۵۰۰ گفتمان دینی در مدارس این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام جعفر پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: این تعداد روحانی بصورت مستمر در تمام ایام سال، در ادارات، مساجد، مدارس و...به تبیین آموزه های دین مبین اسلام می پردازند.

وی با اشاره به این که ماه محرم امسال جمعی از مبلغان متخصص تبلیغ دانش آموزی، اعزامی از قم، با حضور در مدارس به تبیین ابعاد قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا پرداختند، افزود:حضور روحانیون در مدارس می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و شبهات پیش روی دانش آموزان باشد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ادامه داد: در ماه محرم بیش از ۵۰۰ گفتمان دینی با موضوعات متنوع، برای دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام جعفرپور همچنین از اجرای مرحله دوم طرح اعزام مبلغان به مدارس، در دهه اخر ماه صفر خبر داد و تصریح کرد: برای این دهه نیز با همکاری آموزش و پرورش، تعدادی از مبلغان به مدارس اعزام خواهند شد و علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری، به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع)، شاخصه های استکبار ستیزی و ولایت مداری در بین دانش آموزان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه ماه محرم امسال نیز بیش از ۳۰۰ مبلغ در اماکن تبلیغی این شهرستان به فعالیت در بین مخاطبان مشغول بودند، خاطر نشان کرد:ماه های محرم و صفر فرصت بی نظیری برای تبیین آموزه های دین مبین اسلام و تحکیم عقاید و باورهای دینی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است، لذا مبلغان و روحانیون باید محورهای تبلیغی و منابر خود را با توجه به نیاز مخاطبان طراحی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha