شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ امام جمعه خرم آباد تفکر بسیجی را والاترین محور برای استکبار ستیزی و مقاومت برشمرد و ابراز داشت:بسیجیان همواره بعنوان بالاترین الگو برای ملت های مظلوم و ستمدیده جهان معرفی می شوند و پیروزی نهایی از آن ملت های آزاده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در دیدار کارکنان و بسیجیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان با گرامیداشت هفته بسیج به تمامی بسیجیان مخلص و ایثارگر گفت: امروز کارکرد بسیج و خدمات آن برای همه آشکار بوده و باید روز به روز در جهت تقویت روحیه بسیجی و بسیجیان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی تفکری ناب ،خالص و شهادت طلبانه است افزود:تفکر بسیجی شکست ناپذیر است و روز به روز مقاوم تر و مستحکم تر می شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تفکر بسیجیان ریشه در استقامت،خلاقیت و توانمندی آنان دارد تصریح کرد:امروز نشانه های این تفکر و انتقال فرهنگ بسیجی را در حزب الله لبنان،یمن و نیروهای مقاومت سوریه می بینیم که افتخاری برای انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه بسیج باید برای اهداف و رسالت خود تفکر جهانی تعریف نماید، خاطر نشان کرد:تفکر بسیجیان ما برخواسته از آموزه های اسلام ناب است که بر حول محور وحدت و یکپارچگی در حرکت است.

وی تفکر بسیجی را والاترین محور برای استکبار ستیزی و مقاومت برشمرد و ابراز داشت:بسیجیان همواره به عنوان بالاترین الگو برای ملت های مظلوم و ستمدیده جهان معرفی می شوند و پیروزی نهایی از آن ملت های آزاده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه داشتن ساختار و سازمانی مستحکم  نیز از دیگر ویژگی های ایجاد بسیج جهانی است تاکید کرد: امروز ساختار و ماهیت بسیج و تفکر بسیجی موجب حیرت جهانیان شده است چرا که بسیج تنها بر محور قرآن و عترت در حال حرکت است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه تفکر بسیجی تفکری تاثیر گذار است نه تاثیر پذیر افزود:بسیج هر جا نیاز به حضور ببیند به صورت خودجوش در میادین مبارزه حضور خواهد داشت و همواره با تبعیت از ولایت و آرمان های شهدا و نظام تکلیف خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.

وی ایثار و اخلاص کریمانه را از جمله دیگر ویژگی های بسیج برشمرد و بیان داشت:تفکر بسیجی دفاع از حق و آرمان های عدالت خواهانه است که دنیا را اداره می کند و موجبات زمینه ظهور حکومت عدل را نیز فراهم خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha