سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌الاسلام دری

حوزه / حجت الاسلام دری گفت: کشور های اسلامی دلخوش به وعده های غیر الهی نباشید و امید به اسرائیل یعنی با طناب پوسیده به قعر چاه رفتن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج به همه ملت ایران، اظهار داشت: بسیجیان خالصانه برای این مرز و بوم در همه عرصه‌ها در حال خدمتگزاری هستند.

وی به ویژگی بسیجیان از منظر امامین انقلاب اشاره کرد و افزود: نخستین ویژگی بسیجیان اخلاص در عمل است تا جایی که امام راحل می‌فرماید من همواره به اخلاص بسیجیان غبطه می‌خورم و به خود می‌بالم که بسیجی هستم.

امام جمعه حاجی آباد بیان کرد: خدا محوری و ارتباط با او یکی دیگر از ویژگی‌های بسیجیان است که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، بُن مایه اصلی بسیجی ارتباط با خدا است زیرا کارهایی که برای خدا باشد خستگی در آن راهی ندارد.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: بسیجیان برای خدمت به مردم نه سیل و زلزله را می‌شناسند و نه بیماری، در دوران کرونا شاهد از خودگذشتگی این قشر بودیم و در همه صحنه‌ها و میدان‌ها ثابت قدم هستند.

وی تصریح کرد: حتی در دوران فتنه‌ها که برخی سکوت کردند، اما این بسیجیان بودند که به میدان آمدند و بدون هیچ چشم داشتی برای انقلاب و اسلام جان فدا کردند.

امام جمعه حاجی آباد عنوان کرد: در قضایای غزه دست غربی‌ها در مورد تبعیض نژادی، ادعای حقوق بشری و شعارهای پوشالی برای ملت‌ها رو شد که بشر برای آنها مهم نیست و نکته دیگر ادعای قدرت نظامی رژیم صهیونیستی و لشکر قوی آنها برای مردم دنیا مشخص شد.

حجت‌الاسلام دری تأکید کرد: غزه این روزها مدرسه و دانشگاهی است که درس مقاومت، شکر، صبر و اعتماد به وعده های خدا و تدبیر، امید و آینده نگری و اتکا به مردم را به مردم جهان می‌دهد.

وی ابراز کرد: کشورهای اسلامی دلخوش به وعده‌های غیر الهی نباشند و امید به اسرائیل یعنی با طناب به قعر چاه رفتن.

امام جمعه حاجی آباد خاطرنشان کرد: رونمایی دستاوردهای دفاعی ایران در این زمان خود نشان از اقتدار نیروهای مسلح کشورمان است.

حجت‌الاسلام دری گفت: فاطمه زهرا(س) اصل امامت و ولایت را به مردم آموخت و مردانه از این اصل دفاع کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha