شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی - امام جمعه ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: بسیج نهاد عظیم اسلامی و انقلابی است که طریقه صحیح زیستن را بر همگان می آموزد و راه را از چاه نشان می دهد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الإسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز طی صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج در آغاز با اشاره به فرموده امام راحل(ره) درباره بسیج آورده است: « بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد».                                                                                     

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: هفته بسیج یادآور دلاورمردی انسان های بزرگی است که مسیر را برای درخشش ایران اسلامی هموار کردند، اعتقاد قلبی دارم در هر میدانی که بسیج و تفکر بسیجی حضور داشته برکات بی شماری نصیب انقلاب شده است که هر روزه ارتزاق از میوه های آن کام ملت را شیرین می کند، امروز اگر شاهد بیداری و خداجویی در ملت های دیگر هستیم تاثیر گرفته از بسیج مردمی ملت ایران است که همچون ستاره ای تابناک بر آسمان رفیع انسانیت تلالو دارد.

وی گفت: بسیج و بسیجی یادگاری است که نهال آن توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی « رحمت ا... تعالی علیه » غرس شده و امروزه نیز توسط رهبر فرزانه انقلاب  آبیاری و نگهداری می شود و بحمدا... به درخت تناوری تبدیل شده است که هیچ طوفانی توان تکاندن آن را ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرده است: نیک می دانیم بسیج نهاد عظیم اسلامی و انقلابی است که طریقه صحیح زیستن را بر همگان می آموزد و راه را از چاه نشان  می دهد . بسیج نهادی است که وابستگان به آن در مقابل هجمه های شدید دشمن ایستادند و لحظه ای از عهد خود با ولی امرشان عقب ننشستند . بسیجی راست قامتی است که فریب زر و زور و تزویر را نخورده و نخواهد خورد و هیچگاه حسین زمان را به مسلخ تاریخ نخواهد برد.

وی در پایان این بیانیه خاطرنشان کرده است: آرزو می کنم هیچگاه شما بسیجیان را خارج از صحن ارادت و دوستداری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نبینم و امیدوارم همواره فرمایشات معظم له راهگشای مسیرتان باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha