یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام طاهری خرم آبادی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: حامیان غربی داعش امروز نتیجه و دسترنج حمایت های خود را از این گروه در حملات تروریستی پاریس و دیگر نقاط به عینه می بینند.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به دروغگویی غربی ها در مخالفت با تروریسم اظهار داشت: همین غربی ها که امروز مدعی مبارزه با داعش هستند خودشان آن را پدید آورده و از آن حمایت کرده اند و امروز نتیجه دسترنج خود را در حملات تروریستی به مراکز اروپایی و به خصوص فرانسه می بینند.

وی افزود: حوادث اخیر در حالی رخ داد که جمهوری اسلامی ایران همواره به حامیان گروه های تروریستی و تکفیری یادآور می شد که در نهایت تجهیز داعش و امثال آن به خود شما برمی گردد و نتیجه حمایت ها را خواهید دید.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: البته اروپایی ها و غربی ها معمولاً در مواجهه با مباحث این چنین به خصوص مسایل حقوق بشر دوگانه برخورد می کنند و به دنبال اهداف خود هستند و لذا تبعیض آمیز رفتار می کنند، چنان که شاهد بودیم این همه انسان بیگناه در منا به خاطر قصور و تقصیر مسلم آل سعود جان باختند اما غربی ها هیچ واکنشی نشان ندادند.

وی گفت: جالب این که در لبنان نیز درست چند ساعت قبل از حوادث پاریس فجایعی رخ داد که در دنیا با بی اعتنایی با آن برخورد شد و در حالی که باید توجه داشت تروریسم در هر صورت محکوم است و خون انسان ها فرقی با هم ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری خرم آبادی همچنین بیان داشت: در قضایای منطقه ای نیز دیده ایم که غربی ها و آمریکایی ها هر جا که به میلشان نباشد به مسایل اهمیتی نمی دهند و تازه آن را توجیه هم می کنند که نمونه اش حمایت های همیشگی از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در قضایای انتفاضه سوم حدود یکصد فلسطینی بی گناه را به شهادت رسانده است و امروز در دنیا مظهر اصلی تروریسم دولتی و سازمان یافته به شمار می رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha