دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران از برپایی نماز جماعت و مراسم سخنرانی و عزاداری با حضور زائرین حسینی در موکب اربعین مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده با اشاره به استقرار خادمان مسجد مقدس جمکران در محل برپایی موکب اربعین، به اقدامات صورت گرفته برای تجهیز و راه‌اندازی این موکب اشاره کرد و گفت: در نخستین روز ورود کاروان خادمان مسجد مقدس جمکران، فضای اسکان موکب برپا شد و تعدادی از زائرین نیز در آن اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: در ادامه فضاهای مورد نیاز برای پذیرایی، خدمات فرهنگی، برپایی نماز جماعت و مراسم و پخت نان ایجاد شد و پس از اتمام احداث این فضاها، عملیات لوله کشی آب و کابل کشی برق موکب انجام شد و امروز نیز خادمان موکب در حال برپایی سالن طبخ غذا هستند که ان‌شاء الله تا غروب به اتمام خواهد رسید.

مدیرروابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه پذیرایی از زائران حسینی از فردا آغاز خواهد شد، بیان کرد: خدمات مختلف برنامه‌ریزی شده در سه شیفت به زائران حسینی ارائه خواهد شد.

هاشمی زاده با اشاره به اینکه نماز جماعت از نخستین روز استقرار در موکب برپا شده است، گفت: شب گذشته نیز پس از برگزاری نماز جماعت مراسم سخنرانی و ذکر توسل و عزاداری در موکب جمکران با حضور جمعی از زائرین اربعین برپا شد که این برنامه‌ها به صورت مستمر در مدت برپایی موکب اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha