شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار غلامرضا احمدی

حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: بسیج متعلق به آحاد ملتی است که دلداده انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و الهی در این کشور هستند.

سردار غلامرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که شجره طیبه بسیج به آحاد ملتی تعلق دارد که دل در گرو انقلاب اسلامی و ارزش های الهی دارند ، ابراز داشت: بسیجیان همواره نشان داده اند که در تبعیت از ولی فقیه، لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند.

وی همچنین افزود: حقیقتاً تشکلی همچون بسیج در کشور نمونه و مشابهی ندارد که با این توان و ظرفیت در خدمت مردم و انقلاب باشد و بتواند در عرصه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و رزمی و عملیاتی منشأ خدمات و برکات فراوان باشد.

این فرمانده سال های دفاع مقدس با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر این که بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: تشکیل و سازماندهی شجره طیبه بسیج، یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار ما بود که امروز همه می بینیم که نه فقط در ایران اسلامی بلکه در منطقه غرب آسیا توانسته پیام و محتوای اصیل خود را در قالب جبهه مقاومت اسلامی در برابر صهیونیست ها و جریان تکفیری تروریستی صادر کند و به خصوص در لبنان ، فلسطین ، عراق و سوریه شاهد رشد و توسعه تفکر و فرهنگ بسیجی هستیم.

وی بیان داشت: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، بسیج به معنای حضور و آمادگی در هر عرصه ای است که اسلام انقلاب اسلامی به آن نیازمند است و در این نهاد انقلابی و دینی ، مجموعه ای از پاک ترین و فداکارترین انسان ها برای خدمت به نظام و کشور گردهم آمده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha