دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ طلاب بسیجی باید خود را به سلاح بصیرت، اخلاق اسلامی و شهادت طلبی مجهز کرده و با مطالعه و تحقیق به میدان جنگ نرم با دشمنان وارد شوند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه با بیان این که دشمن درصدد نفوذ به ایران اسلامی است، گفت: بسیج از درون مردم رشد کرده و تمامی اقشار جامعه با عضویت در بسیج ذهن و فکر خود را به پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام معطوف کرده اند.

وی در ادامه افزود: بسیج در موقعیت های متفاوت، وظیفه خاص خود را دارد و مهم ترین وظیفه آن مقابله و ایستادگی با هجمه های دشمن است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر یادآور شد: بسیج با توجه به هجمه های دشمن، باید موضع و موقعیت خود را به خوبی تغییر دهد و اگر دشمن از مسیر فرهنگی و مجازی قصد ضربه زدن به انقلاب را داشت، با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بتواند عکس العمل های فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در عرصه های مختلف جامعه حضور دارند، ابراز کرد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است، زیرا بسیجیان با مجاهدت، انقلاب اسلامی را ماندگار کردند.

حجت الاسلام بنی عامریان با اشاره به این که امروز مسئولیت و وظایف بسیج سخت تر و سنگین تر نسبت از دوران دفاع مقدس است، ابراز داشت: دشمن با دیدن روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام از جنگ فیزیکی مأیوس شده به جنگ نرم روی آورده است و این به مراتب خطرناک تر از جنگ نظامی است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر، امروزه جامعه نیاز ضروری به وجود بسیجیان ولایتمدار دارد، ادامه داد: شبیخون فرهنگی دشمنان ضربات مهلکی را به جامعه اسلامی وارد خواهد کرد، رسانه، فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، شبهات دینی و مذهبی از مواردی است که دشمن می تواند به واسطه آن جوانان و نوجوانان را به منجلاب فساد و تباهی بکشاند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه دشمنان درصدد تزریق فرهنگ غلط غرب به جامعه هستند، لذا بسیج علاوه بر وظیفه دفاعی باید خود را در زمینه فرهنگی و فضاهای مجازی آگاه تر و هوشیار تر کند، در غیر این صورت هجمه های فرهنگی دشمن سبب تزلزل انقلاب خواهد شد.

حجت الاسلام بنی عامریان در پایان گفت: بسیجیان به ویژه طلاب بسیجی باید خود را به سلاح بصیرت، اخلاق اسلامی و شهادت طلبی مجهز کنند، اهل مطالعه و تحقیق باشند و مواضع دشمن را به خوبی شناسایی و خود را برای مقابله با آن ها آماده کنند، چرا که لحظه ای غفلت در برابر استکبار عواقب خطرناکی را به همراه دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha