یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای کرمانشاه

حوزه/ طلاب بسیجی باید با بصیرت کامل حامی و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشند و در حفظ خط مقدم جبهه نبرد هوشمندانه ای که دشمن تدارک دیده است، حضور فعال و اثر بخش داشته باشند.

خانم محمدی، مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه عنوان داشت: طلاب بسیجی طلیعه دار آرمان های امام راحل و شهدا و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند.

ویدر ادامه افزود: طلاب بسیجی باید با بصیرت کامل حامی و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشند و در حفظ خط مقدم جبهه نبرد هوشمندانه ای که دشمن تدارک دیده است حضور فعال و اثر بخش داشته باشند.

مدیر  مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه ادامه داد:حضور در مزار شهدا به ویژه شهدای گمنام و پاسداشت این جاویدالاثران عرصه هستی، قطعا آثار و برکات فراوانی برای ملت ایران خواهد داشت که یکی از بزرگترین برکات شهدا امنیت و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان اذعان داشت: طلاب بسیجی با ورود به جنگ نرمی که دشمن به انقلاب و اسلام تحمیل کرده، به معرفی اسلام حقیقی بپردازند و با استفاده از ظرفیت های یک طلبه بسیجی مهذب و ولایتمدار و با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام در مسیر ترویج اندیشه های اسلامی و انقلابی گام بردارند.

گفتنی است، طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام خامنه ای با حضور در مزار شهدای گمنام پارک کوهستان استان کرمانشاه باردیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha