شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تهاجم فرهنگی

حوزه/ امروز دشمنان با استفاده از ابزارها و فناوری‌های جدید ارتباطی به سمت فکر جوان و نوجوان ما هجوم آورده و مبلغین بدانند که نمی‌ توان به روش‌های سنتی اکتفا کرد، بلکه باید با ابزارهای نوین با هجمه فرهنگی مقابله کرد.

حجت الاسلام حمید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز به نقش طلاب و مبلغین در رشد معنوی جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیون و ائمه جماعات مساجد باید با حضور بیشتر در بین مردم، فرهنگ اسلامی را ترویج دهند.

معاون فرهنگی مدرسه مولی الموحدین(ع) شیراز، خانواده را اولین محیط تربیتی خواند و افزود: خانواده های باید ارتباط خود را با رحانیت تقویت کنند تا بتوانند با فراگیری آموزه های دینی، در مسیر تربیت اسلامی فرزندان گام بردارند.

وی خواستا تبیین سبک اسلامی از سوی طلاب و روحانیون شد و ادامه داد: امروز دشمنان با استفاده از ابزارها و فناوری‌های جدید ارتباطی به سمت فکر جوان و نوجوان ما هجوم آوردند، لذا طلاب و مبلغین بدانند که نمی‌شود به همان روش‌های سنتی اکتفا کرد، بلکه باید با استفاده از ابزارهای نوین با هجمه فرهنگی مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی در پایان گفت: از طلاب و روحانیون انتظار می رود که با آموزش معارف دینی به خانواده‌ها، آن‌ها را در مقابل تهدیدات خطرناک فرهنگی و جنگ نرم واکسینه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha