دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علیرضا عطایی - کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) کنگاور از برگزاری مسابقات ورزشی، قرآنی و کتابخوانی طلاب، در ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: پیروزی انقلاب ایران با خواست و اراده ملت و تبعیت از امام راحل، (ره) به وقوع پیوست

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور  به برنامه های این مدرسه در دهه فجر اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقای سطح مطالعه و بهره وری طلاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است. مسابقه حفظ سوره مبارک فجر از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر بوده و طلاب علاقه مند می توانند با حفظ این سوره هم از برکات معنوی آن برخوردار شده، هم در مسابقات حفظ حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح سلامت طلاب، مسابقات ورزشی طلاب و روحانیون در دو رشته تنیس و فوتسال برگزار می شود و حوزویان علاقمند می توانند در این مسابقات حضور یابند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) کنگاور از راه اندازی وبلاگ این مدرسه در فضای مجازی خبر داد و گفت: این وبلاگ همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر راه اندازی شده و به مطالب روز حوزه پرداخته و لینک های مفید را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

وی در پایان گفت: با توجه به محدودیت های وبلاگ، نیاز تبدیل آن به وب سایت احساس می شود، این امر نیازمند توجه به مسئولان و اختصاص بودجه لازم می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha