سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ استاد حوزه کرمانشاه با تاکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت از حضور فعال طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس خبرداد.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به برنامه های این مدرسه  از اعزام طلاب این مدرسه به مناطق عملیاتی خبر داد و عنوان داشت: یکی از برنامه های مهم این حوزه اهتمام به بحث روایتگری دوران دفاع مقدس و حضور مبلغان در مناطق جنگی است.

وی، با تاکید بر آشنایی نسل جدیدبا فرهنگ شهادت و دوران دفاع مقدس افزود: امروز باید نسل جوان به خصوص دانش آموزان در مناطق جنگی حضور یافته و با رشادت های رزمندگان اسلام آشنا گردند.

حجت الاسلام بنی عامریان، با بیان اینکه حضور دانش آموزان و نوجوانان در مناطق عملیاتی و راهیان نور قطعأ آثار تربیتی و معنوی فراوانی را در پی دارد، تصریح کرد: از دیگر اهداف و برکات راهیان نور آشنا سازی جوانان و نوجوانان با مجاهدت و رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

استاد حوزه علمیه سنقر  گفت: در همین راستا با همکاری مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر و بسیج دانش آموزی هشت اتوبوس متشکل از دانش آموزان مدارس این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور، امروز  به این مناطق اعزام شدند.

حجت الاسلام بنی عامریان با بیان اینکه هشت طلبه و روحانی در این کاروان ها حضور دارند ابراز کرد: برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات شرعی و شبهات دین و  مشاوره از جمله وظایف  مبلغان در این برنامه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغ چهره به چهره توسط روحانیون با دانش آموزان در کنار روایت گری رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس قطعأ تأثیرات سازنده ای به همراه خواهد داشت و امید است سبب ترغیب جوانان و نوجوانان به سمت مسائل دینی شده و روحیه شهادت طلبی و ایثار در آن ها نهادینه گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha