دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نمایشگاه حوزه خواهران یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد، تحقیق و پژوهش را لازمه پاسخگویی قوی به شبهات دانست و گفت: کتاب، بوستانی از طروات و خوبی هاست و اگر طلبه با آن مأنوس باشد، اهل تحقیق و پژوهش هم خواهد بود.

آیت الله محمدرضا ناصری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و نرم افزار حوزه علمیه خواهران استان یزد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بیان کرد : کتاب به عنوان رفیق، همراه و همدم طلبه است و اگر طلبه ای «طلبه» باشد، کتاب از او جدا شدنی نیست.

امام جمعه یزد افزود : کتاب، بوستانی از طروات و خوبی هاست که اگر طلبه با آن مأنوس باشد، اهل تحقیق و پژوهش هم خواهد بود، لذا طلاب پژوهشگر باید کتب مختلفی را مطالعه کنند تا از نظرات متفاوت مطلع شوند و نه تنها ایجاد شبهه نکنند، بلکه توانایی پاسخگویی به شبهات را پیدا کنند.

وی تأکید کرد : باید شرایطی از سوی حوزه های علمیه فراهم شود و کتب جدید، ضروری و مورد نیاز از طرق مختلف از جمله نمایشگاه های کتاب، کتابخانه های تخصصی، اهدای کتاب و ... در اختیار طلاب قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود : طلاب علاوه بر تهیه کتب مورد نیاز، باید اعضای خانواده خود را نیز به کتابخوانی دعوت کنند و کتب را در دسترس آنان نیز قرار دهند.

برپایه این گزارش، نمایشگاه کتاب و نرم افزار حوزه علمیه خواهران استان یزد، به میزبانی مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد برپا شده و تا پایان هفته جاری پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha